czwartek, 15 grudnia 2011

ostatnie kartki świąteczne, obiecuję

To już ostanie. Część kartek jest z papierów "Przytulne Święta" (zakochałam sie w nich na amen), a pozostałe z papierów Galeria Papieru. W sumie nie przepadam za ciemnymi kolorystycznie kartkami, ale te z Mikołajami nawet szybko przyszły mi do głowy. Robi się je stosunkowo szybko, a czasu ostatnio mało.
Pokaże Wam tylko kilka, żeby nie zanudzić na amen.
Mam nadzieję, że szybko uda mi się zrobić wieniec świąteczny, który mam w planach. Baza jest a na resztę czasu brak... Bo jak tak dalej pójdzie, to go zrobię, ale na następne święta :)










Aha, i jeszcze chciałam się z Wami podzielić przyjemnością jaka mnie spotkała. Otóż w wyniku candy u Agnieszki http://earringzone.blogspot.com/ ... nie wygrałam nic :) Mam pecha co do losowań. Ale na pocieszenie dostałam cudne kolczyki! Chodze w nich odkąd je dostałam (oczywiście do spania zdejmuję). Aga jeszcze raz dziękuję!
A oto i one:

7 komentarze:

  1. E tam kilka - pokazuj wszystkie :D
    Uwielbiam twoje okrągłe karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętnie obejrzę więcej twoich kartek, a te okrągłe są bardzo oryginalne!
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki baaardzo klimatyczne - śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem ile kartek świątecznych już wyprodukowałaś ? :) bardzo fajne karteczki, trzeba tylko jeszcze samemu koperty do takich porobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne kartki robisz, co jedna to piekniejsza! az zazdroszecze zdolonsci i hehe weny tworczej:)
    i ciesze sie, ze kolczyki sie podobaja:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń