niedziela, 17 listopada 2013

Biały, trochę czerwonego, odrobinę niebieskiego i mamy kartkę świąteczną

Dzień Dobry!
Na prawie każdym blogu oglądałam już przepiękne kartki świąteczne. Pozazdrościłam, rzuciłam błagalne spojrzenie mężowi (żeby zajął się dziećmi) i ruszyłam do cięcia.
Powstała kartka inna niż zawsze robię tzn. mniej kolorowa. Ale nie potrafiłam zrezygnować z koloru do końca. Początkowo miała być cała biała, ale potem czerwień sama pojawiła się nie wiadomo skąd :)
Tak więc oto moja pierwsza kartka na tegoroczne święta.
Dziękuję za odwiedziny! Uściski i miłej niedzieli!








12 komentarze:

  1. Witamy z powrotem!!!!! Bardzo się cieszę, że jesteś ... niektórzy jeszcze Cię pamiętają :-)
    Gratuluję cudnego malca ... taka przyczyna nieobecności jest w pełni uzasadniona :-) Karteczka, jak zwykle cudna. Czekamy na kolejne. Pozdrawiam ciepło ... i naprawdę bardzo się cieszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło, fajnie że ta biel została ubarwiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka!
    Witaj z powrotem w blogowym świecie, mam nadzieję, że uda Ci się częściej wygospodarować chwile na scrapowanie - mocno tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest prześliczna:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka:) Jak widać, ja też pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kompozycja :) Bardzo fajny pomysł, na święta idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, delikatna, zimowa. Świetna kompozycja i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie obmyśliłaś cały pomysł na tę kartkę! Piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń