poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Scrap dla mojej córeczki

Scrapów w życiu wykonałam kilka. Sprawiają mi olbrzymią trudność. Ale tym razem wiedziałam, że muszę sie zmotywować. Zaczęłam go robić w lutym :) ale z braku czasu skończyłam dopiero kilka dni temu. To prezent dla mojej córeczki Lenki, która wczoraj skończyła 4 latka. Na zdjęciu ma tylko 4 miesiące. Strasznie mnie rozczula ta fotka z takim małym szkrabem. Ach....
Dla porównania pod zdjęciami scrapa wrzucam aktualne zdjęcie mojej panny :)
Scrap zgłaszam na wyzwanie do Once Upon A Sketch, dziwnym trafem wpasował się w mapkę :) http://onceuponasketchblog.blogspot.com/2012/08/august-challenge-team-b-reveal.html
Ps. Pewnie nie uwierzycie ale moja córeczka i mój mąż obchodzą urodziny w tym samym dniu. Pozwolicie jednak, że fotki męża nie bedę zamieszczać. Może kiedyś :)








14 komentarze:

  1. Wcale się nie dziwię, że to zdjęcie Ciebie rozczula:-))
    Scrap wyszedł pięknie!!
    Gratuluję:-*
    I pozdrawiam już pourlopowo:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Scrap wyszedł Super !! maleństwo już jest małą księżniczką :))i w dodatku śliczną :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcie we wspaniałej oprawie :) Ile tu kwiatków, ale i tak mały elf bije mnie na kolana :)
    A 4-latka piękna i wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Zgadzam się z Alexanrą ... cudne zdjęcie i świetna oprawa. A elf jest boski :-) Mnie też rozczulają zdjęcia mojej córci gdy była takim małym żuczkiem ... Aż trudno uwierzyć jak lata lecą :-/ Właśnie kilka dni temu odkryłam, że moje "malutka córeczka" jest już wyższa ode mnie. A co za tym idzie ...nosi większe buty i ubrania :-))) A była taka maciupcia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga plus taki, że nie może pożyczać Twoich butów :) Ale tak na serio - to rzeczywiście trochę za szybko ten czas upływa... Ale u nas za niedługo odświeżymy sobie w domu pieluchowanie... :)

      Usuń
  5. Jejku! To cudeńko jest!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, optymistyczny scrap :) I jak ładnie przestrzeń ustroiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So full of summery details and elements. A wonderful take on the challenge this month. Thanks for playing with us at OUAS.

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm loving your use of all those flowers! Your arrangement is very well done...heartwarming photo & I love the personal touch you added by handwriting your journaling. Excellent! Thanks for sharing this with us at OUAS!

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome layout with wonderful colors and details! Thank you so much for playing along with us at OUAS!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tu elementów! Robi wrażenie! A ile pracy!

    Przy okazji zapraszam na małe candy na moim blogu:
    http://malyos.blogspot.com/2012/08/maa-rozdawajka.html

    Pozdrawiam serdecznie!
    - Mały Os

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh I really do like your page full of magical fairy dust and summers delight! what a precious photo and such a lovely page. Thank you so so much for sharing it with us at OUAS!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh so beautiful thanks for playing along at OUAS!

    OdpowiedzUsuń
  13. OH, lots of pretty flowers here! Thank you so much for joining the fun at OUAS for the challenge!

    OdpowiedzUsuń