poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zamiast urodzinowych kwiatów motyle

Witajcie!
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze pod ostatnim postem. Szczególne podziękowania składa Wam mój mąż!
Ale raczej nie każe spodziewać się kolejnej kartki :). To chyba rzeczywiście był niepowtarzalny (dosłownie) prezent :)
Dzisiejsza kartka to jedna z najbardziej minimalistycznych kartek, które do tej pory zrobiłam.
Prosta ale bardzo czasochłonna. Myślałam nad nią długo, gdyż bardzo zależało mi na detalach, szczególnie na "ożywieniu" motyli.
Kartka jest urodzinowa, dla osoby starszej i stonowanej. Mam nadzieję, że ją zaskoczy i rozweseli.
Na dniach czeka mnie wyzwanie z kolejną kartką ślubną, zobaczymy co mi wyjdzie tym razem.
Pozdrawiam Was serdecznie!



6 komentarze:

  1. Witaj :) Bardzo pozytywnie odbieram tę karteczkę, jest radosna i kolorowa. Piękne stemplowanie i fajny pomysł z "drogami" lotu motyli. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś :-)))) Kartka śliczna ... tak jak piszesz, stonowana ale cudna! Pozdrowienia i uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo optymistyczna, fajnie skomponowana:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna karteczka z motylkami,sliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyle :)
    Karteczka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń