piątek, 7 października 2011

Kartka na drugie wyzwanie Scrapujących Polek

Tym razem zdążyłam i udało mi się załapać na drugie wyzwanie Scrapującyh Polek w dziale kartki. Motyw wyzwania to kulinaria. Dodatkowe wymagania to umieszczenie na pracy czegoś okrągłego i kokardy.
Główny bohater kartki, którą przygotowałam to czajniczek. Co ciekawe im bardziej szaro na dworze, tym moje kartki są bardziej jaskrawe. Freud pewnie by coś na ten temat powiedział :)
Ale wracając do kartki. Brzegi czajniczka pomaziałam żółtym tuszem, a środek ostempelkowałam w drobne kwiatki, na zdjęciu ze zbliżeniem i w realu to widać, na zdjęciu prezentującym całą kartkę niestety nie. Tusze to nie jest moja mocna strona, ale jestem zdeterminowana, aby się nauczyć :)
Kokardkę zrobiłam z koronki, którą dostałam od mojej kochanej mamy. Wyszperała ją skądś i od razu pomyślała o mnie. Ona wie co lubię :)
Oprócz tego użyłam: papiery Echo Park (żółta kratka)  i Prima (róż i białe kropy), ćwiek Heydy, koronka Heydy, fioletowy pearl marker, akwarelowe kredki. Niestety nie pamiętam jakiej firmy jest papier z motylami :( bo wyskrobałam skądś zapomniany mały kawałek. Papier jest cudny i szkoda, że już mi się skończył.

Na dzisiaj tle. Miłego weekendu!



0 komentarze:

Prześlij komentarz