niedziela, 2 października 2011

Kartka z okazji drugich urodzin Scrap Pasji

Poniżej kartka, którą wykonałam z okazji drugich urodzin Scrap Pasji i zgłosiłam do konkursu urodzinowego (http://sklep-scrappasja.blogspot.com/2011/09/konkurs-urodzinowy.html).
Do jej zrobienia użyłam:
  • Papier z zestawu papierów 15,2x15,2 Sugar & Spice (tło)
  • Papier z zestawu papierów firmy Dovecraft 15x15 cm kolory (samochodzik)
  • Papier z Galerii Papieru - element do samodzielnego wycinania (drzewko)
  • Papier pojedynczy Echo Park Paper - Life is Good - Journal Cards (domek)
  • Papier pojedynczu Cosmo Cricket - Social Club - Borders (droga)
  • Zestaw papierów Heyda - baza kartki.
  • Perełki w płynie - srebrne i zielone.

 
Dzisiaj zaszalałam - opublikowałam aż dwa posty. No cóż rodzinka się zlitowała i dała zrelaksować :)

2 komentarze:

  1. This is just darling! Thank you for the lovely comment on my blog!! Have a happy day!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so sweet! Thank you for stopping by and visiting me, and for your sweet comment! :D

    OdpowiedzUsuń