sobota, 15 października 2011

Kartka urodzinowa i ozdobne taśmy

Dzisiaj w odróżnieniu od ostatniej ekspresowej kartki, zrobiłam kartkę, która wymagała ode mnie więcej czasu i skupienia.
To kartka urodzinowa z krajobrazem :) Drzewka (a raczej korony drzewek) zrobiłam z samoprzylepnych ozdobnych taśm w retro wzór koronek z różyczkami. Oj ile było przy tym klejenia, cięcia i jeszcze raz klejenia i cięcia. Ale o to przecież w tym chodzi :)
Poniżej kartka i zdjęcie taśm przed cięciem. Zdjęcia wyszły trochę ciemne bo robiłam je po zmroku, może jutro uda mi się wrzucić jaśniejsze.
Awansem życze miłej niedzieli :)



3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka, bardzo oryginalna :) I cudowne taśmy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te taśmy.Uwielbiam róże.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń